Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2021 17:01 - Хумор,сатира и забава
Автор: toni1956 Категория: Забавление   
Прочетен: 363 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Вече стана пет години от както почивен ден нямам. Ня-мам. Редовно ходя по сватби. Естествено за букета. Зъб ми избиха, ребро ми пукнаха, десетки ноктопластики отидоха фира, аркади имам повече от Кубрат Пулев, покана получих от отбора по ръгби да им стана капитан. Колкото повече минаваше времето   толкова  повече задобрях, рефлексите ми се изостриха, хвърлям се като джак ръсел териер, засичам като радар . Не се хваля, ама ако ме сложиш на вратата съм по-добра от Георги Петков – дузпа няма да пропусна. Да  знаете, 75 букета съм хванала до този момент. Трупам ги. Вкъщи на гробища след Задушница прилича. Панделки имам да пребинтовам поне десетина фараона. Но не. Не ми предлага. Намеци му правих всякакви и накрая откровено си му казах - не съм претенциозна за пръстена, не е важно да е с диамант, не е важно да е златен, не е важно да е пръстен даже. Съгласна съм и на ламаринена отварачка от кенче. Но не. Не ми предлага. Менделсоновият марш ми е мелодията на телефона. Бялата рокля стои в багажника, до аптечката, готова за мълниеносна употреба. Изкарах с отличие курс за танци на пилон. Зеле слагам, шпагат правя, накладки сменям! Но не. Не ми предлага. Това е щот една циганка, начи, му била гледала и му казала, че а се ожени, а бял ден няма да види. Жена му щяла да е мързелива кат боа, погълнала военен министър, кошмарна готвачка, некадърна домакиня и така щяла да напълнее след сватбата, че вместо шлифер щяла да носи туристическа палатка за 7 души. И не само това, щяла да му харчи парите, да му къса нервичките и да му слага рога. Те това последното не мога да го разбера..... ?!
Не знам, ама на майка си що вика „една циганка“ , това също не можах да разбера....?!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toni1956
Категория: Забавление
Прочетен: 2930814
Постинги: 6433
Коментари: 184
Гласове: 1563
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930