Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2020 21:35 - Хумор,сатира и забава
Автор: toni1956 Категория: Забавление   
Прочетен: 252 Коментари: 0 Гласове:
1



  Само  да го набарам тоя господинчо, дето ми прескача оградата, представа си нямате какво ще му се случи! Ще го дръпна за яката, ще го замъкна зад ъгъла да не ме вижда никой и... ще го прегърна като роден брат. Не знам какво е намерил в тая моята кукумявка, ама да е жив и здрав човека, изключително  много ми помага. Откакто се е захванал с нея, да  знаете втори живот живея. Преди не можех с два лева в джоба да се видя, знаеше пиновете на всичките ми карти и ме обираше до стотинка. Сега вече  имам срочен депозит в две банки. Прибирам си се вкъщи като цар, правя си една салатка, наливам си ракийката и сядам пред телевизора. Никой  вече не ми мрънка, че парите не стигат, че плочките в банята падат, че мокета в хола е за смяна, а аз само мачове си гледам. Мани не стига, че я облича от главата до петите, ами и плаща всички разкрасяващи процедури и вече не се стряскам сутрин, когато се разминаваме в банята. На всички постове ме отменя човека и много съвестно си изпълнява задълженията. Тази сутрин като станах, погледнах жена си и даже ми хареса. С нова прическа, с перфектен маникюр, наедряла от кръста нагоре, заслабнала от кръста надолу, опната като госпожица. Щипнах я леко по дупето... за кадем само както  се  вика. Повече не посмях, да не я повредя нещо. Обаче,  съм  намислил  на тоя тарикат от другия месец да му зачисля сметките за ток, телефон и парно и да си увелича размера на вноските по депозита. То  се  знае  в края на краищата, късмета  е нещо непостоянно. Знаеш ли го,  днес е кацнал на моята жена, ама утре може да отиде при твоята.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toni1956
Категория: Забавление
Прочетен: 2929735
Постинги: 6433
Коментари: 184
Гласове: 1563
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930