Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 16:18 - Печатът на Звяра.
Автор: balar Категория: Забавление   
Прочетен: 836 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Не ми хрумва друго, докато стоя и с някаква мазохистична наслада си мисля за бъдещето си на безработен. То не, че на някого му трябва учител по история, и без това хлапетата учеха не от учебниците, а от нета. 
  Причината да тегля една и като гръм от ясно небе да си дам молбата са ваксините. Няма сила, която да ме накара да си сложа печата на звяра. Звучи фанатично, по принцип хората гледат на учителите по особен начин, така че примера вероятно трябваше да е обратен. Да ама не.
 2012-та докато стадото овци очакваше нибиру да им падне на главите аз се наслаждавах на  пържолите от заклания за Коледа Прасчо/ това му беше името на прасето./ и се чудех на акъла им. Тогава бъдещата ми тъща / и приятелка на майка ми/  го обясни със стадното поведение, ако някоя овца не се съгласи става черна и бива отлъчена.  До тук ясно, Апокалипсиса и маите бяха на мода, и малцина явно са се заинтересували от мнението на самите маи. По-лесно е да не мислим, просто да следваме свирката на овчаря и да хукваме натам накъдето ни подкарат неговите кучета.
  Дали пък онова не е било социологическо проучване, с цел да се определи доколко хората са склонни да следват внушения. И колко трябва да ти е доскучало за да правиш хората на луди заради едното забавление.
 Та на въпроса. 
  Вече съм безработен, понеже категорично отказах да се ваксам.  Дори да ги направят задължителни какво? Ще ме вкарат в затвора ли? Или ще ме глобят, което ще е тъпо, понеже съм безработен и няма как да си платя глобата. Въртележката е за тях, не за мен.
  Те ще идват и ще ме актосват, аз ще се правя, че няма нищо, и пак ще идват, и ще идват, и ще съдят вятъра до без край, защото никой не може да ме принуди да направя онова, което неискам.  Е, миналата година, написаха ми акт за глоба, че съм без маска, ама никой не дойде да пита що не съм си платил глобата. Питах брат ми / той е полицай/ , човека остана изненадан, тъй като никъде в регистрите им не фигурирам.
 Това какво е ? Обикновенна  психоатака, целяща да стресира овцете, да са по-лесни за стригане, като му дойде времето. Удрят първо по алчността и егоизма на хората, това беше миналата година.
Тази година плашат със низвергване от стадото и заклеймяване, все едно тия дето нещем да се ваксинирани сме прокажени,чумави, ерменясали, жидосани...и каквото се сетите, че аз толкова диалектни нарицателни за прокълнати  и нечисти се сещам в момента.  
 Нещата все повече заприличват на онези в Откровение, а някъде дълбоко в мен спи един , който неиска да се забърква със лузърите, обича си Победителя. 
 


Тагове:   ваксини,   измама,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balar
Категория: Забавление
Прочетен: 295629
Постинги: 212
Коментари: 112
Гласове: 435
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031