Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2020 23:39 - Хумор,сатира и забава
Автор: toni1956 Категория: Забавление   
Прочетен: 1243 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Не  се  плашете  от 
ваксината
 Скъпи преатели, нема да се плашите от ваксината! И язе до едно време бех твърдо против да ме чипират!
По принцип немам много тайни от Бил Гейтс ама си викам: ако утре хвана трипер, що требе да го знае и да оди да ме одумва пред Сорос и Ротшилд...после ше ме “разнесат” из целото село. Обаче една вечер ми пише Марк Зукърбърг на месинджъра: Севдалино, сакаш ли да ми предоставиш личните си данни, та да изтегла кредит на твое име и да си купа къща у Неделково, оти нема къде да си претакам зелето, а па я в замяна ше ти дам да си напраиш тест у фейса “къв сос за пица си била у миналия живот”.
Викам: Ми  убаву,  бе. И така доде си правех теста се замислих, че ако стрина Стояна догодина земе да коли прасето и хипотетично реши да го заколи на остров Фиджи и още по-хипотетично реши да ме покани..от Уйз Еър нема да ме пуснат у самолета, бе. Или пък задето немам ваксина да ме накажат да не моа да имам деца, или още по-лошо да моа да имам деца, ама да станат фенове на Андреа. И като скочих като ужилена..викам на моя: ставай да одиме да се чипираме, доде има чипове, че после си е*а мамата.
Отиваме.. и лекаря ми вика: сакаш ли двоен чип, с който да станеш рептил и да живееш 200 го̀дини? Малиии  и  кат се сетих, че след 200 години мое сме останали само я и Лили Иванова му викам: Ба! Ти луд ли си, бе? Обикновен чип си сакам!
Туриха ни чипа, накараха ни да подпишем декларация, че ако след две седмици земем да четем книгата на Криско и да искаме да гласуваме за Слави Трифонов, они не носат никва отговорност. Прелетеха над нас с неколко самолета да ни напръскат с Чемтрейлс,  после дойдоха два илюмината да ни просветат и ни пуснаха да си одиме.
Да ви кажа за сега сме много доволни. Фащаме  си Радио Веселина у Испания, имаме HBO без пари и интернета върви сто пъти по-бръже. Вече автоматично знам у коя кръчма се е забил моя и нема нужда да ода да го търса. Гълъб не мое да ме насере, щото само доде си помисли да фръкне нади мене и се е изпържил от 5 джи-то.
Само едно е лошото, че сега Бил Гейтс ми дава акъл по цел ден по телепатията...па не слагай толку сол у чушките, па не къпи мачката с таа врела вода, па стига толку  ма - вече изпи три рикии и утре ше ти се пръсне тъпата кратуна. Абе тоя що си не гледа уиндолса, а само се занимава с мене. Ебати досадния дедка.
Сичко останало си е супер!
Вече мое да ме каните на прасе у сека точка на планетата!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: toni1956
Категория: Забавление
Прочетен: 2916693
Постинги: 6433
Коментари: 184
Гласове: 1563
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930