Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2021 17:52 - Моите университети
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1268 Коментари: 5 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

Родих се в семейство , където ме обичаха и се грижеха за мен !

Майка ми , баща ми и сестра ми денонощно бдяха над мен .

Аз си живеех безгрижно , защото отговорността за мен носеха други.

Щастлива съм , че се родих точно в това семейство с тези родители.

Чувствам се късметлийка.

Сестра ми е 5 години по-голяма и е по-хубава , по-умна , по-добра , по-учена.

Аз само я наблюдавах и се учех от нея ! Четях нейните книги , гледах нейните филми , носех

нейните дрехи, танцувах нейните танци . Растях незабележимо покрай нея .

Понякога в къщи ни идваха на гости чичо Митко , вуйчо Ванчо , дядо Ангел и баба Ружа. Майка осигуряваше благосъстоянието на семейството , готвеше. Всички бяхме много радостни.

Майка , татко , чичо , вуйчо и дядо бяха хора с широк кръгозор , житейска мъдрост и аналитичен ум.

Те сядаха на масата и се започваха едни дълги приказки до среднощ .

Аз седях на масата в тази отбрана компания и слушах.

Разговаряше се на различни теми. Всеки беше специалист в дадена област.

Татко беше юрист и философ , чичо Митко -лекар рентгенолог , вуйчо Ванчо -икономист и то какъв, майка - юрист, дядо Ангел беше природен интелект. Баба ми , най-милата жена на света , казваше:

- На маса за футбол и политика не се говори !

Колко права беше!

А аз само слушах.

Понякога татко ми казваше да си лягам , за да не се преуморявам , но аз не можех да пропусна такъв интересен разговор.

Така научих за света , за добро и зло , за право и справедливост .

Оттогава свикнах да бъда в подбрана компания .

Благодарна съм , че се родих точно в това семейство с тези учители !

Благодаря ви , мили мои , от сърце !

 Милица Божинова и Илия Ангелов - Скъпа моя, скъпи мой (1987)

 

 https://www.youtube.com/watch?v=hG8YdfFaRMw






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Панацея
01.03.2021 18:57
Много мило написано. Честно и от сърце :)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Тони!
01.03.2021 22:39
Имала си щастливо детство, заобиколена от любими хора, които са те обичали!
И аз не мога да се оплача, бъби, дядовци, които ме боготворяха, леля, която ме имаше за нейно дете,дсокато тръгнах на училище и прекрасни родители!
Майка ми, учителка от класа-баща ми, невероятен интелект и енциклопедист!
Най- свястното нещо ,което направих дни преди майка ми да си тръгне , бе признанието ,че всичко което имам и тя не може да си обясни откъде, дължа на тях, моите родители!

Радвам се , че и ти си имала съдба на обичано дете, което после със скорост е навлязло в света, когато е тръгнало на училище!

Хубава Баба Марта!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Голям дар Божи е да се родиш в такова семейство, Панацея!
02.03.2021 08:26
Радвам се, че си се осъзнала и си се възползвала разумно от този дар, което си е и твоя заслуга!
цитирай
4. ckarlet - Много е важно човек в какво семей...
02.03.2021 11:06
Много е важно човек в какво семейство израства. Първо от там започват да се изграждат качествата на човек. Поздрави за прекрасното ти семейство, Тони!
цитирай
5. mileidi46 - https://www.youtube.com/watch?v=gII094A-K9c
02.03.2021 22:37
:)))
Знам,че харесваш италианската музика...
За теб ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6838749
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56401
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031