Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2022 21:13 - Филтрация/заменена беше думата съсъ събеседване/ в свободен Херсон и новоселие в окупиран Мариуполь
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3111 Коментари: 17 Гласове:
4

Последна промяна: 29.11.2022 21:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Без коментар
image






image



Гласувай:
4



1. iw69 - Укроизродите
29.11.2022 21:16
тормозят хора говорещи на руски. Така е било и преди войната.
Познавам хора от Украйна, които са ми го потвърждавали.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Откровено бях учуден
29.11.2022 21:33
На снимката в Мариупол ясно се вижда че е най късно от ранна есен-зелено широколистно дърво. Стройбатите доколкото си спомням дойдоха в юни, а вече има почти изграден микрорайон за , предвиден за 10000души. Технологично не ми се връзваха нещата за това време. Поинтересувах се и се оказа , че домостроителните заводи изграждат вече пълностно жилището. Подът идва с настилката над него, банята с плочките и ваната-нещо като лего. Попитах дали подобен "конвейр" не забавя заводът и ми бе отговорено , че като цяло процесите са силно автоматизирани, контролирани и обслужвани от 3Д принтери.. За да не изглеждам като глупак не попитах повече. Тук всички знаете , че съм глупак и не ме е срам да попитам:
-Познавам нашите домостроителни комбинати. Знам и съм виждал как "излизат" панелите. Как обаче по натам,ел инсталация, шпакловане, боядисване, подово покритие, водопровод и какво е това 3Д принтер и как извършва довършителни работи Как не идват панели, а готови апартаменти?
цитирай
3. vencivaleri1951 - Този факт е известен и на тези, които го отричат. Противоречията между
29.11.2022 21:47
Западна и Източна Украйна и Юга си бяха и по време на СССР Те обаче бях междуличностни. И те се появиха, когато Хлушчов реабилитира и върна осъдените и изселени бойци на Бандера и Шухшевич. Доколкото Изтокът и югът бяха далеч по производителни, то на Западът се даваха охотно дотации, субсидии и те се почувстваха като по значими от източните и южни украинци-тоест рускоезичните.
Подигравателното" хохол" бе измислено от "западняците" заради известия диалект на рускоезичниците -той се проявява и когато говорят на руски и когато говорят на мова.
Едно от забавленията на "филтриращите" , "Събеседващите" е да накарат филтрираният да каже дума с г, к , х , в комбинация с о, а... Трудно им се получава и го саписват като неблагонадежден, а ако е с руски паспорт го арестуват и ако има късмет го разменят с пленени . Ако не са на кеф , или са надрусани го убиват

iw69 написа:
тормозят хора говорещи на руски. Така е било и преди войната.
Познавам хора от Украйна, които са ми го потвърждавали.

цитирай
4. starforlife - ~
29.11.2022 22:39
vencivaleri1951 написа:
ми бе отговорено , че като цяло процесите са силно автоматизирани, контролирани и обслужвани от 3Д принтери.. За да не изглеждам като глупак не попитах повече. Тук всички знаете , че съм глупак

Ами глупак си, да. А и лицемер. Защото например:
- Я ми назови
руска система за автоматизация, която да не е изградена поне на 90% на базата на западни технологии? Пък след това ще те питам къде ще е за в бъдеще Русия без Запада и същите тези технологии?

- Я ми назови
руски 3D принтер? Пък след това ще те приканя да назовеш руски софтуер за управлението му, както и руски консумативи за 3D печата.

Та то хубаво да не питаш повече (и да получаваш теоретични отговори), ама и не се опитвай една изпаднала държава, каквато е Русия, да я слово славиш, защото хората не пасат трева както ти си мислиш.
ПС:
И така като гледаш пропагандни клипчета как русите стоят ли стоят на мястото на разрушените от тях украински земи - вглеждаш ли се и отчиташ ли, че ползват (все още, докато не излезе от стоя без резервни части и нов внос) западна строителна техника? Основно "Катерпилар" на "победена" (и еврогейска - и еворгейска) Германия.
Та тя Германия без руска газ няма за замръзне, споко. А и икономиката й няма да пропадне. Ама Русия без какво ли не не само от Германия, а от целия западен свят – се връща в 19-ти век.


StarForLife™ ·idc=5559950~idp=1845120~291122~038-406·
цитирай
5. vacsine - Аз 3Д принтер, който да печата па...
29.11.2022 22:56
Аз 3Д принтер, който да печата панели още не съм виждал. Може някога и да има, ама не точно в Русия/ Изобщо, на кого би му хрумнало високотехнологично нещо като 3д принтер да се ползва за печат на примитивно нещо като панел.
цитирай
6. starforlife - ~ 5. vacsine
29.11.2022 23:01
Това едно на ръка.
Ама както си признават някои и сами - глупави са та дрънкат и се хващат на всяка подхвърлена им пропагандна шитня щом слово слави идиотска Русия.

ПС:
И не, че 3D принтери не се използват вече в строителството. Но цената...
Та русия няма как точно в територии, които не са нейни и ще загуби, да ползва такива скъпи методи.

StarForLife™ ·dc=5559957~idp=1845120~291122~039-407·

цитирай
7. blackpredator - хех
29.11.2022 23:45
"Катерпилър" е корпорация на "победена" (и еврогейска - и еворгейска) Германия,
колкото самозваният цървул е програмист..
цитирай
8. planinitenabulgaria - Понеже Вие сте най-надареният блогър, един привет от мен към Вас:
29.11.2022 23:56
https://planinitenabulgaria.blog/politika/2022/11/29/aktualiziranata-tiia-dni-nova-molitva.1845127

А за изскоментралите се под постинга Ви, поздрав и за тях:
https://www.youtube/watch?v=PRMG99bcuWE

Примечание: Песента е с награда за най-смислен текст. Тя е по стихотворение на Елиссавета Едрокуровная. Музиката е от Генадий Гламидиев, изпълнител е Гениталий Гонореевич. Аз съм много вътре в музиката, ако отваряте постингите ми, не мога да предложа нещо тъпо, а само истинско.
Гласувам за постинга Ви. Кафявата чума - на бесилката!
Поздрави на притежателя на укрофамилия, Чернопръцко от Русе.
цитирай
9. starforlife - ~ 7. blackpredator
30.11.2022 01:28
СивоЕбивоМишленце написа:
"Катерпилър" е корпорация на "победена" (и еврогейска - и еворгейска) Германия,
колкото самозваният цървул е програмист..

Ха ха ха ха
Ех, смешник-смешнииик, дори не осъзнаваш кога, какво и защо правя, нали?
Преди време ви проверих дали внимавате с подобно "твърдение" за "Адидас"... Днес за "Катерпилар".
Та:
- 1-во:
Аз "Адидас" имам поне 5 чифта и съм показвал дори. А ти, русоробе, руски чепик да покажеш? М? Какъвто и да е.
- 2-ро:
Аз и тук, в блога, съм показвал моя снимка (с новородено алигаторче в ръце) именно от централата на "Катерпилар" (която компания ни най-малко не е корпорация) при едно от пътуванията ми в Щатите.
А и на "Асарел" в П-ще "Катерпилар" колкото щеш. Та съм виждал доста и реално, а ти, смотаняко гугълски, само можеш жалко да се плюнчиш.

Колкото до това дали съм Програмист или не, то:
- 1-во:
Аз и тук, в блога, съм показвал снимки на част от дипломите ми и от едната е видно, че по второ ви'шО съм Програмист. А ти - диплома за страхлив ебльо още не си ни показал - само го заявяваш.
- 2-ро:
Да ти припомням ли за Тетевен, където не само можеше да се убедиш какъв съм и що съм, а и да се проявиш евентуално като мъжкар, а не само като духовит криещ се зад монитора капут? Та ако се беше явил там, където сам провокираше и се ежеше и си го изпросеше - можеше да опиташ цървула ми дълбоко в ебливия си гъС.

Та 'земи си налягай парцалите в мишата си дупка и не цвърчи, страхливо, ебливо мишленце.

ПС:
Сега може да се напънеш, че алигаторчетата се люпят, а не се раждат.
Ето, мислех отново да те проверя, но ми мина - ха ха ха ха.
Бааси елементарният и комплексиран тъпак!

StarForLife™ ·dc=5559971~idp=1845120~301122~040-408·
цитирай
10. starforlife - И още малко за размисляне на Глупак51-ви:
30.11.2022 01:28
Глупако,
- Русия няма един завод за производство на тоалетни чинии, та сооолдааатитеее (ебавам се с миловидното ти и подмокрящо те твое назоваване на едни жалки мародери) ги мародерстват от Украйна, а ти ни балалайкаш как цели бани отпечатвали на 3D принтер. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Русия няма един завод за производство на теракота, гранитогрес, ламиниран пакет, а ти ни балалайкаш как настилките на апартаментите отпечатвали на 3D принтер. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на ПВЦ-профили за дограма? Защото аз немски например мога да ти цитирам 7. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на газобетон? Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на пирони? Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на...
- Да ни цитираш руски производител на...
- Да ни цитираш руски производител на...

В Ютюб е пълно със стари клипове на руски майстори по довършителни работи в строителството в Русия. Изгледай 20, 200 или 2000 и назови дори само 2 руски инструмента или материала, с които работят тези майстори! След това пак бъди духовит.
И така като духовито балалайкаш за някакви приличащи на кутийки скучни сгради, които с единици дялкат русите... Що така не коментираш какво сътворяват с цели гадове, които сриват до основи? М?
Ето ти нагледен материал от същия този Мариопул.
https://www.youtube.com/watch?v=EDJVeO_Mw0g
Просто за сравнение с микрорайона ти. Ако не на друго, то на мащабите - разрушено с/у съградено! Това сравнение направи и него коментирай, а не някакви мечтани от идиотска Русия 3D технологии.
Да не говорим, че украинците не им искат съграждането, а просто да се разкарат от земите им!
Дееба това лицемерие, дееба!

StarForLife™ ·dc=5559982~idp=1845120~301122~041-409·
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не търси лудото, то само ще се обади
30.11.2022 05:12
Това защо е защо бяха тези разрушения е ясно още от ВСВ, когато германците защитаваха градовети си отвътре и на пракитка оставяха за заложници сънародниците си.
А иначе ме учудва , че строител като теб не е забелязъл, че в случая на все още не сглобен блоки фасада и дограма са ок, че квартирата е пристигнала готова. Панелът и едроплощния куфраж не са руско производство , а и небостъргачите не ги зидат.
Иначе е ясно , че руската икономика е "мижава" и в тупик, но как тази икономика доведе Западът до подобни рецесия и инфлация. А иначе по ПСД оптималния срок за завършване до акт 16на 5етажен блок с три входа е около година и половина. Тук се вижда , че става въпрос за два-3 месеца.
Колкото до санитарията в Русия ще кажа само, че през годините когато в Европа къпането е било рядкост, когато нощните гърнета са изхвърляни през прозорците, а от под всяка маса в бирариите е имало изграден улей за уриниране/тези бирарии са налични и днес/ и водещ урината на улицата, то във всеки руски двор на село е имало парилка/сауна/ И аз не знам страна в Европа и САЩ в която да строят повече в момента от Русия-говоря за монолит и инфраструктура . Разбира се Западът няма тази необходимост и площ.
А ти Гоче си измажи първо къщата в Панагюрище и после търси кусури в другите

starforlife написа:
Глупако,
- Русия няма един завод за производство на тоалетни чинии, та сооолдааатитеее (ебавам се с миловидното ти и подмокрящо те твое назоваване на едни жалки мародери) ги мародерстват от Украйна, а ти ни балалайкаш как цели бани отпечатвали на 3D принтер. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Русия няма един завод за производство на теракота, гранитогрес, ламиниран пакет, а ти ни балалайкаш как настилките на апартаментите отпечатвали на 3D принтер. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на ПВЦ-профили за дограма? Защото аз немски например мога да ти цитирам 7. Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на газобетон? Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на пирони? Смешно е нЕкак си, не мислиш ли?
- Да ни цитираш руски производител на...
- Да ни цитираш руски производител на...
- Да ни цитираш руски производител на...

В Ютюб е пълно със стари клипове на руски майстори по довършителни работи в строителството в Русия. Изгледай 20, 200 или 2000 и назови дори само 2 руски инструмента или материала, с които работят тези майстори! След това пак бъди духовит.
И така като духовито балалайкаш за някакви приличащи на кутийки скучни сгради, които с единици дялкат русите... Що така не коментираш какво сътворяват с цели гадове, които сриват до основи? М?
Ето ти нагледен материал от същия този Мариопул.
https://www/watch?v=EDJVeO_Mw0g
Просто за сравнение с микрорайона ти. Ако не на друго, то на мащабите - разрушено с/у съградено! Това сравнение направи и него коментирай, а не някакви мечтани от идиотска Русия 3D технологии.
Да не говорим, че украинците не им искат съграждането, а просто да се разкарат от земите им!
Дееба това лицемерие, дееба!

StarForLife™ ·dc=5559982~idp=1845120~301122~041-409·
цитирай
12. vencivaleri1951 - Има такива принтери, обясниха ми вкъщи
30.11.2022 05:48
но на мен ми звучи на китайски. Впрочем и китайците и янките ги имат и на тях се дължи скоростта с която китайците например строят обекти. Защо тази техника да не е внесена преди имбаргата, а и толкова незаобиколими са ограниченията.
Ето Индия стана сериозен износител на петрол, а азерите изнасят доста повече газ отколкото произвеждат

vacsine написа:
Аз 3Д принтер, който да печата панели още не съм виждал. Може някога и да има, ама не точно в Русия/ Изобщо, на кого би му хрумнало високотехнологично нещо като 3д принтер да се ползва за печат на примитивно нещо като панел.

цитирай
13. starforlife - Зън-зън, звъни звънчето и ме приканва да репликирам поредната идиотия и най-вече безсилие за релевантни отговори
30.11.2022 06:08
Та:
vencivaleri1951 написа:
Това защо е защо бяха тези разрушения е ясно още от ВСВ, когато германците защитаваха градовети си отвътре и на пракитка оставяха за заложници сънародниците си.
Така ли?! А аз да не знам и да си мисля, че ВСВ е война, а това в Украйна е СВО и е недопустимо да има подобни разрушения!
Това, че едното се случва в 21 век и Русия претендира да денацифицира и освобождава братски народ - изобщо няма да го коментирам!

vencivaleri1951 написа:
А иначе ме учудва , че строител като теб не е забелязъл, че в случая на все още не сглобен блоки фасада и дограма са ок, че квартирата е пристигнала готова. Панелът и едроплощния куфраж не са руско производство , а и небостъргачите не ги зидат.
Абе да ти кажа опитът ти за ирония що за строител съм можеше и да не е смешен и жалък, ако уж директор в строителството като теб напишеше "кОфраж", а не "кУфраж", ама нейсе.
Да не говорим за капутщината ти да се опиташ да ми припишеш нещо, което не съм направил. Тоест, аз не оспорвам строежът да е пакето-повдигащ, а само се смея на идиотията ти за 3D принтирането.

vencivaleri1951 написа:
Иначе е ясно , че руската икономика е "мижава" и в тупик, но как тази икономика доведе Западът до подобни рецесия и инфлация. А иначе по ПСД оптималния срок за завършване до акт 16на 5етажен блок с три входа е около година и половина. Тук се вижда , че става въпрос за два-3 месеца.
Ама ти наистина ли вярваш, че точно Русия и то като действия от позицията на икономическа сила е довела до това, което се случва по света?
Хаааааааааааааааа ха ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
Колкото до санитарията в Русия ще кажа само, че през годините когато в Европа къпането е било рядкост, когато нощните гърнета са изхвърляни през прозорците, а от под всяка маса в бирариите е имало изграден улей за уриниране/тези бирарии са налични и днес/ и водещ урината на улицата, то във всеки руски двор на село е имало парилка/сауна/
Ах, тези пусти опорки, ах! Колко лесно се живее с тях! И колко велика е една идиотска държава! Нищо, че е кенефът на света.

vencivaleri1951 написа:
И аз не знам страна в Европа и САЩ в която да строят повече в момента от Русия-говоря за монолит и инфраструктура . Разбира се Западът няма тази необходимост и площ.
Хаааааааааааааааа ха ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
А ти Гоче си измажи първо къщата в Панагюрище и после търси кусури в другите
Ето я пак капутщината ти на капут, давещ се в безсилие да опонира релевантно (и ноторно - и ноторно) и прибягващ както винаги до педерастия.
Първо - казах го вече, но търпеливо (за да се види по-отчетливо и за в бъдеще капутщината ти) ще го повторя и сега: Онази къща, която ти представяше go4ito за моя - НЕ Е моя! Но педерастията си е педерастия и ти продължаваш да си я носиш със себе си.
Второ - дори и да беше моя въпросната къща... А тя поNтвам, че не е... Ти сравняваш единичен човек с държава ли? Хаааааааааааааааа ха ха ха ха
Освен това: Отречи, че съм бил готов и дори съм те кани да те поразведа поне из софийските си имоти. Отречи де! И понеже не можеш - продължавай да капутничиш в безсилието си да опонираш смислено.




vencivaleri1951 написа:
Има такива принтери, обясниха ми вкъщи
Има, да - не е като да няма. Но ги има Западът. Русия само ще си мечтае за тях.

vencivaleri1951 написа:
но на мен ми звучи на китайски.
Ами връщаме се на момента с глупостта! Защото аз на твое място бих попитал дървените философи вкъщи например защо тези 3D принтери не печатат на място, на терен, а в Русия и от там се докарват огромни конструкции, а не лесни за транспортиране суровини за печата?
Та така дискутира умният човек. Другият си го казал - замълчава.

vencivaleri1951 написа:
Впрочем и китайците и янките ги имат и на тях се дължи скоростта с която китайците например строят обекти. Защо тази техника да не е внесена преди имбаргата, а и толкова незаобиколими са ограниченията.
То остана янките да ги нямат, при условие, че те са ги измислили!
И колко само авторитетно се изказа на какво се дължи бързото строителство в Китай!
По-добре, "умнико", за днес научи, че се казва "ембарго", а не "имбарго".

vencivaleri1951 написа:
Ето Индия стана сериозен износител на петрол, а азерите изнасят доста повече газ отколкото произвеждат
Ах, тези пусти опорки, ах! Колко лесно се живее с тях!

Дееба тая глупост и простотия, дееба!

StarForLife™ ·dc=5559988~idp=1845120~301122~042-410·
цитирай
14. morskipesni - Добре, че си го оставил да се нагрухти и напсува.
30.11.2022 13:42
Друго си е, така по "атлантически": с попръжните селяндурски, с дебелащината, с вонята. Нали?
цитирай
15. get - До vencivaleri1951 - Бае Венци, то бива бива ама за едно изречение ... ?
30.11.2022 22:38
vencivaleri1951 написа:

Филтрация/заменена беше думата съсъ събеседване/ в свободен Херсон и новоселие в окупиран Мариуполь


... две лъжи му идват много?!

"Мокрорайона" за десет хиляди - в момента е от вида две приключени и две в етап груб строеж панелни "хрушчовки" ... ако са започнали да ги принтират ... Хехе-хе. То ще е нещо като в приказките за ... Иванушка-дурачок който подковал бълхата ?

- Ти сам смятай - две шест-етажки "хрушчовки" с максимум четири апартамента на етаж - колко "хиляди" могат да задоволят жилищно ???

- Ако не ми вярваш ... на лаптопа си - Имаш Google map. Кога излезе след като си набрал написаното от мен. Излиза началната му страница. В горния ляв ъг излиза панела за търсене.
- Написваш Украйна, Мариупол ... район Приморский и ... Ще можеш сам с очите си да се убедиш - това което пиша!
- Два завършени блока, два в строеж ... а около тях ... руините на сринат Мариупол от "дружески руски" арт-обстрел!
цитирай
16. vencivaleri1951 - И кое е лъжата опер?
01.12.2022 15:48
Че в Херсон изтезават, а в Мариупол строят? Не се строи само в Приморское
А хрушчовките впрочем свършиха много работа. Не са представителни, но са около 300млн м2 Ти нямаш идея за какво иде реч Имам смътни спомени когато с мама гостувахме на баща ми в академията . Ходихме на гости на негов съфронтовак, който беше лекар. Сградата в която живееше в едната част бе разрушена , но укрепена.
В една стая живееха той със съпругата си и двете им деца , заедно с родителите на жената и брат и. Стаята вечер я преграждали със завеса. Имаха и куче
Само малоумен може да се подиграва на семплите някога блокчета, които приютяват милиони хора от улиците и отмиращата провинция , следствие на войната и урбанизацията.
На теб от милицията коттедж ли ти дадоха?

get написа:
vencivaleri1951 написа:

Филтрация/заменена беше думата съсъ събеседване/ в свободен Херсон и новоселие в окупиран Мариуполь


... две лъжи му идват много?!

"Мокрорайона" за десет хиляди - в момента е от вида две приключени и две в етап груб строеж панелни "хрушчовки" ... ако са започнали да ги принтират ... Хехе-хе. То ще е нещо като в приказките за ... Иванушка-дурачок който подковал бълхата ?

- Ти сам смятай - две шест-етажки "хрушчовки" с максимум четири апартамента на етаж - колко "хиляди" могат да задоволят жилищно ???

- Ако не ми вярваш ... на лаптопа си - Имаш Google map. Кога излезе след като си набрал написаното от мен. Излиза началната му страница. В горния ляв ъг излиза панела за търсене.
- Написваш Украйна, Мариупол ... район Приморский и ... Ще можеш сам с очите си да се убедиш - това което пиша!
- Два завършени блока, два в строеж ... а около тях ... руините на сринат Мариупол от "дружески руски" арт-обстрел!

цитирай
17. get - До. 16. vencivaleri1951 - Искаш разобличението си - в лъжа ли?
02.12.2022 10:13
vencivaleri1951 написа:
Че в Херсон изтезават, а в Мариупол строят? Не се строи само в Приморское
А хрушчовките впрочем свършиха много работа.
...
...

get написа:
vencivaleri1951 написа:

Филтрация/заменена беше думата съсъ събеседване/ в свободен Херсон и новоселие в окупиран Мариуполь


... две лъжи му идват много?!

"Мокрорайона" за десет хиляди - в момента е от вида две приключени и две в етап груб строеж панелни "хрушчовки" ...

- Ти сам смятай - две шест-етажки "хрушчовки" с максимум четири апартамента на етаж - колко "хиляди" могат да задоволят жилищно ???

- Ако не ми вярваш ... на лаптопа си - Имаш Google map. Кога излезе след като си набрал написаното от мен. Излиза началната му страница. В горния ляв ъг излиза панела за търсене.
- Написваш Украйна, Мариупол ... район Приморский и ... Ще можеш сам с очите си да се убедиш - това което пиша!
- Два завършени блока, два в строеж ... а около тях ... руините на сринат Мариупол от "дружески руски" арт-обстрел!



- Снимката от Херсон:
А) Е с произход от статия ... на канадски вестник - на руско-украинската диаспора живееща там?
Б) Обяснителния текст под нея е: Това са активни колаборационисти - които са обезпечавали проведения (от Путин) РЕФЕРЕНДУМ ЗА ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ (на Херсон) КЪМ РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ!? ... такива РУСНАЦИТЕ ГИ УБИВАТ ... а украинците, ги връзват ЗА НАЗИДАНИЕ, вместо да последват "руската практика".

ВТОРО:
Вече обясних - но поради продължаващото ти нахалство, да говориш лъжи - ОТНОВО обяснявам, за четящите (ТЕ) и евентуално - можещи да ПОВЯРВАТ НА ЛЪЖАТА ТИ българи?
- Елементарно просто ще установите ИСТИНАТА! Имате компютри. Имате "екстрата" Google map. Написвате в падащия панел (отляво) Ukraine Mariupol - и установявате КОЙ ЛЪЖЕ - КОЙ НЕ ?! ... по отношение твърдението ТИ - бае Венци:)))
vencivaleri1951 написа:

На снимката в Мариупол ... вече има почти изграден микрорайон за , предвиден за 10000души.


- Ако отворим КАРТАТА чрез Гугъл-мап - То установяваме?
- Такъв МИКРОРАЙОН НЯМА!
Има два блока приключени + два в груб строеж/панелки !

- Ако и на това НЕ ВЯРРАШ ... ще ти демонстрирам, поне три филмчета: Показващи "даване ключове на наводомци" - за именно ДВАТА БЛОКА ... от окупационната администрация на Мариупол!
- Картина ще видите същата - както и чрез Гугъл/картата: Два приключени блока от типа, който руснаците наричаха "хрушчовки" - и два в груб строеж. Около тях пейзажа наподобява досущ ... като разрушенията на Хирошима или Нагазаки ... или град Грозни, след Коледната операция на руската армия в Ичкерия/Чечня!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061406
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031