Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2020 10:05 - До 89-та - Де юре и Де факто ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4432 Коментари: 36 Гласове:
3

Последна промяна: 23.11.2020 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                           .......
                                            .....
                                             ...

ДЕ ЮРЕ;
- в България нямаше чужди военни бази...
ДЕ ФАКТО;
- цялата страна беше една военна база...

ДЕ ЮРЕ;
- бяхме освободени...
ДЕ ФАКТО;
- си бяхме завладени...
Но пък Янко предложи да нападнем...
а, иначе се борехме за мир ... световен. 

ДЕ ЮРЕ;
- бяхме свободни...
ДЕ ФАКТО;
- живеехме си в затвор, и сами си бяхме надзиратели,
там на браздата, до кльона с автомата и кучето до краката...

- СПОРЕД НеКОИ ОБАЧЕ, СМЕ СИ ВАРДИЛИ ДЕМОКРАЦИЯТА
ОТ ... КОНТРАБАНДИСТИте, - да не ни я отмъкнат ИМПЕРИАЛИСТИТЕ.

                                    ... ХА-ХА-ХА
                                               .
                                         / точка / 





Гласувай:
4



1. getmans1 - И ей, не се напрягайте и не се впря...
23.11.2020 10:12
И ей, не се напрягайте и не се впрягайте ... бъдете по разумни

Иванчо пита баща си какво е това де юре и де факто. Бащата повиква майката и сестрата и ги пита:
- Един арабин - безнесмен дава по 1000 долара да прекарате с него две вечери. Ще отидете ли?
- Да, разбира се - отговарят и двете.
Бащата обяснява след това:
- Де юре, Иванчо ще си имаме 2000 долара, а де факто - си имаме две ... лековерни жени /тъй да го кажем, че да не изкушавеме тартюфелиата /.
цитирай
2. morskipesni - Сега е същото, но има и нови нещица..
23.11.2020 10:20
Няма армия, а бандюги наемници на САЩ, а цялата страна е ПУШЕЧНО МЕСО на НАТО. Няма граници, но не те пускат - имало Куронъ. Няма мафоти-затворници, понеже се откупват с рушвети. Няма кльон, ама има нови огради коиточ ерните прескачат на овчарскки скок. Няма свобода, понеже ББ и еничарите те бройкат по телефона и от камерите. Де юре сме в Европа. Де факто НЯМАМЕ ПАЗАР НИКЪДЕ и се намираме в НИЩОТО..
цитирай
3. getmans1 - . . . ДАНО Е ИСТИНА, ЧЕ И ОТ ТАКИВА КАТО ...
23.11.2020 10:25
... ДАНО Е ИСТИНА, ЧЕ И ОТ ТАКИВА КАТО ТЕБ СМЕ СЕ ОТЪРВАЛИ ...

morskipesni написа:
Няма армия, а бандюги наемници на САЩ, а цялата страна е ПУШЕЧНО МЕСО на НАТО. Няма граници, но не те пускат - имало Куронъ. Няма мафоти-затворници, понеже се откупват с рушвети. Няма кльон, ама има нови огради коиточ ерните прескачат на овчарскки скок. Няма свобода, понеже ББ и еничарите те бройкат по телефона и от камерите. Де юре сме в Европа. Де факто НЯМАМЕ ПАЗАР НИКЪДЕ и се намираме в НИЩОТО..

цитирай
4. morskipesni - Не сте се отървали.
23.11.2020 10:48
Това, от което съм доволен че вашето време изтече, а парите са у нас. Е, съсипахте което можахте-предавахте Нацията за мизерни доларови подаяния, изнасяхте национален продукт и интетелтуален капитал, мизерничихте с ганстерите-ортаци.. нищо! На дебили не трябва да се сърдим. Ние всичко ще възстановим, като ви изритаме. С пари всичко става.
цитирай
5. getmans1 - . . . Прероден ЛЕНИН, а. . . сега в Г...
23.11.2020 10:53
... Прероден ЛЕНИН, а ... сега в Германия товариш революцията ли ...

morskipesni написа:
Това, от което съм доволен че вашето време изтече, а парите са у нас. Е, съсипахте което можахте-предавахте Нацията за мизерни доларови подаяния, изнасяхте национален продукт и интетелтуален капитал, мизерничихте с ганстерите-ортаци.. нищо! На дебили не трябва да се сърдим. Ние всичко ще възстановим, като ви изритаме. С пари всичко става.

цитирай
6. starforlife - Радо, здраво.
23.11.2020 13:16
Защо се занимаваш в този фейк профил въобще?
Остави го идиота да пасе и си мисли, че някой го приема насериозно.
Това де юре.

А де факто - дори ме е "страх" да си отворя устата.
цитирай
7. getmans1 - Защо се занимаваш в този фейк профил ...
23.11.2020 13:37
starforlife написа:
Защо се занимаваш в този фейк профил въобще?
Остави го идиота да пасе и си мисли, че някой го приема насериозно.
Това де юре.

А де факто - дори ме е "страх" да си отворя устата.


... Ами то и аз само така, де юре, де фактото той си го знае...
цитирай
8. blackpredator - единственото ценно нещо,
23.11.2020 15:46
което донесе демокрацията бе,
ОФ гетюфците от квартала, да не ти дават
характеристика за постъпване у ВУЗ
не, че някой я четеше де
тогава в университетите, болшинството бяха умни Гочета
след 80 г, който не е поискал, той не е ходил
на екскурзия, да поогледа желязната завеса от другата страна
Масква и Питер бяха и под 300 кинта сос самальот
днес екскурзиите - до Недоклана онли..
бях почти две години и половина в Либия
Венцитата, естествено потомствени партизангеносета и кандидати
на науката - бетонджии, зидари, мазачи, арматуристи, плочкаджии и т.н.
се скъсваха да ходят по екскурзии до Малта,
Италия, Тунис и Мароко
и сички се връщаха зад кльона на Кадафито в случая
камунисти!

Гетьо,
с ППП у кой свят живеете?
и сте живяли...
цитирай
9. rustam - Никакви бази не е имало до 89,
23.11.2020 15:55
ние бяхме съюзник на СССР в пълния смисъл на думата.
В момента има няколко бази, де факто, на САЩ, без никакво юридическо основание. Най-голямата е до Ново село. над нея се вее флагът на САЩ и пиле не може да прехвръкне пона на 4 км околовръст.
цитирай
10. rustam - Ти бе, терлик,
23.11.2020 15:57
starforlife написа:
Защо се занимаваш в този фейк профил въобще?
Остави го идиота да пасе и си мисли, че някой го приема насериозно.
Това де юре.

А де факто - дори ме е "страх" да си отворя устата.


когато наричаш някого идиот, не си ли даваш сметка, че е абсолютно долно да копираш снимки от профила на Диди Миликина и да ги предсктавяш за свои? При това да се представяш за неин"батко", при положение, че е гадже на сина ти?
цитирай
11. getmans1 - . . . У Русе съм заходил 68-в а от 75-та ...
23.11.2020 16:13
... У Русе съм заходил 68-в а от 75-та съм постоянно ... ОУ на МВР се водеше на ул. Ч. Море 2 но парадиня беше на ГЛАВНАТА нъл ... е там до тях гогодини В ДЯСНО ОТ НЕГО имаше тъй да се каже ПОЗОРНО ТАБЛО ... НЕГО АКО НЕ СИ ЧЕЛ, ЗАЩО ВЪОпЩЕ СИ ЖИВЯЛ ... а ако си го чел и сега ми пишеш тия протои значи си ГОЛЕМ капут рундек и АКЪНА скротумко...

blackpredator написа:

.....
Гетьо,
с ППП у кой свят живеете?
и сте живяли...

цитирай
12. getmans1 - . . . То и тогава беше същото. . . за две ...
23.11.2020 16:24
... То и тогава беше същото ... за две години имам 3 месеца там ... ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ БАЗА БЕШЕ И ОПИТНО РОЛЕ

колкото до основанието ... със сигурност не е така ... пък и ако се върнем назад можем да видим ако е „безазаконие„ кой го сторил ... Случки за всеки случай няма ти разказвам, че бол са ...

rustam написа:
ние бяхме съюзник на СССР в пълния смисъл на думата.
В момента има няколко бази, де факто, на САЩ, без никакво юридическо основание. Най-голямата е до Ново село. над нея се вее флагът на САЩ и пиле не може да прехвръкне пона на 4 км околовръст.

цитирай
13. getmans1 - . . . НЕ ЗАПОЧВАЙ ТУКА ИНТРИГИ. . . . . . ...
23.11.2020 16:26
... НЕ ЗАПОЧВАЙ ТУКА ИНТРИГИ ...

...
rustam написа:
starforlife написа:
Защо се занимаваш в този фейк профил въобще?
Остави го идиота да пасе и си мисли, че някой го приема насериозно.
Това де юре.

А де факто - дори ме е "страх" да си отворя устата.


когато наричаш някого идиот, не си ли даваш сметка, че е абсолютно долно да копираш снимки от профила на Диди Миликина и да ги предсктавяш за свои? При това да се представяш за неин"батко", при положение, че е гадже на сина ти?

цитирай
14. starforlife - ~ 10. rustam
23.11.2020 16:27
Виж сега, дребен, шкембест, глупав, недоносен льольо, аз, Аз, АЗ МОГА ДА ПРАВЯ КАКВОТО РЕША!
Понимаеш?
Сега да реша - ще се снимам с въпросната "Диди" (колко е смешно женчовска КЛЮКАРКА, ЗАЩОТО ТИ НЕ СИ НИКАКЪВ МЪЖ, А КЛЮКАРКАТА И ИНТРИГАНТКАТА на блога, да си мисли, че знае на някого името дори).
Да ти го повторя ли, че с "Диди" мога да си правя когато реша, каквито реша снимки.
А специално за този случай може да попиташ Юл дали не знаеше какво се "случва".

Така, че СТРАХЛИВ МИШОКО С ДЕСЕТКИ ПРОФИЛИ (ЖЕНСКИ) - АКО СИ МИСЛИШ, ЧЕ НА НЕЩО ЩЕ ПОВЛИЯЕШ И ТИ СИ ПЪЛЕН ИДИОТ!
ИдиотИкокото (ви) не веднъж се е праскал колко бил обръгнат, но аз и в очите мога да му кажа, че е един нещастник и комплексар, а за обръгнатост - не сте ме видяли още каква мога да демонстрирам.

Да тА ебЪ и нещастника, да тА ебЪ...
цитирай
15. starforlife - Аз интригите някой ден, Радо, на СвиленЦъгов - абсолютната нещастна курва - ще му ги изкарам през носа.
23.11.2020 16:27
Ще моли Ванката Симеонов, но Ванката ще му се изплюе в устата долна и мръсна.
Запомнете ми думата!
цитирай
16. rustam - И защо да са интриги?
23.11.2020 16:29
морскипесни е пуснал нормален коментар, в него няма обиди, няма псувни. И как му се репликира!
Само че на "гуруто" не ти стиска да правиш забележки. Това се нарича двоен стандарт.
цитирай
17. starforlife - ~ 16. rustam
23.11.2020 16:30
Я ходи Са шибай бе, КАПУТ!
Казах ти, че АЗ мога да говоря (в случая) каквото реша.
Ако на ТРОЛА не му изнася - призовах го от онзи ден на два пъти при троленето му и при мен: Да назове(ш) града в Германия, в който УЖ е, и аз няколко дни преди да го посетя - ще го информирам, за да определи място и час, че да си потърси възмездието.

Схващаш ли?
За мен не е нито времеви, нито финансов проблем да си направя една такава екскурзия и с едното да покажа ОЩЕ ЕДИН НЕЩАСТНИК КАТО ПРЪЦКО И "ТЕТЕВЕН".
цитирай
18. blackpredator - помня бе Гетьо
23.11.2020 16:33
тогава мутрите бяха на таблото,
днеска у джипката
май ти не помнищ..
цитирай
19. rustam - Много си смел
23.11.2020 16:34
starforlife написа:
Ще моли Ванката Симеонов, на Ванката ще му се изплюе в устата долна и мръсна.
Запомнете ми думата!

пред мониторчето, цървул. Той Ванката, че няма да посмее да припари, това едно на ръка, но ще ти бия такива шамари на теб, че ще ти пищят ушите чак до Панагюрище.
цитирай
20. starforlife - ~ 19. rustam
23.11.2020 16:38
Знам бе - знам: Така ще се криеш зад учениците ти, че ще ми се червят ушите от срам, че по първични полови белези се водиш мъж.
Абе, льольо жалък... Та нали ти се смя половината блог при едно такова твое перчене "не" от екрана.
Или си забравил как "се" скри зад учениците си?
БЪДИ СИГУРЕН, ЧЕ ВАНКАТА ЩЕ ТИ ПЛЮЕ В ЛИЦЕТО!
Ако трябва ще го "принудя", жалки ебльо дребен.
цитирай
21. krumbelosvet - Как ти не омръзна, getmans1
23.11.2020 16:40
Как ти не омръзна да тиражираш глупостите от подскачащите митинги. Поне новата ограда не виждаш ли? Но тя не спря да избягат докторите и медсестрите, и строителите, и водопроводчиците, и елтехниците, и всичко качествено което ражда нашата земя. А обратно идват БОКЛУЦИТЕ - развалени храни и стари коли.
А, да не забравя - и ББ ни го избра "Европа", т.е. "Европейската" "Народнаа" Партия, и твърдо го подкрепя до днес, заедно със САЩ.
цитирай
22. blackpredator - мноо си толерантен Русти
23.11.2020 16:46
дай малко по-така,
че простата панагюрска ъъъъ, поцинкована да се запени
требе му зрелище на Рим
цитирай
23. getmans1 - . . . . СЕГА „ГУРУТО„ ЛИ ТИ СКОЧИ, А. . . ...
23.11.2020 17:07
.... СЕГА „ГУРУТО„ ЛИ ТИ СКОЧИ, А ... наистина си долен човек ти

rustam написа:
морскипесни е пуснал нормален коментар, в него няма обиди, няма псувни. И как му се репликира!
Само че на "гуруто" не ти стиска да правиш забележки. Това се нарича двоен стандарт.

цитирай
24. getmans1 - Аз интригите някой ден, Радо, на ...
23.11.2020 17:10
starforlife написа:
Аз интригите някой ден, Радо, на СвиленЦъгов - абсолютната нещастна курва - ще му ги изкарам през носа.... Ще моли Ванката Симеонов, на Ванката ще му се изплюе в устата долна и мръсна.
Запомнете ми думата!


... ТРЯБВАШЕ ДА УСЕТИШ НАМЕКА МИ СТАР ...
цитирай
25. getmans1 - тогава мутрите бяха на таблото, ...
23.11.2020 17:12
blackpredator написа:
тогава мутрите бяха на таблото,
днеска у джипката
май ти не помнищ..


... И ХУЛИГАНИТЕ БЯХА В ЛАГЕРИТЕ ... НЪЛ
цитирай
26. getmans1 - дай малко по-така, че простата п...
23.11.2020 17:14
blackpredator написа:
дай малко по-така,
че простата панагюрска ъъъъ, поцинкована да се запени
требе му зрелище на Рим


... ТЕ НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА СПАМ, ЧЕ И ПО-КОФТИ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОПРЕДЕЛЕНО ...
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравейте, коментиращи!
23.11.2020 21:16
Няма да взема отношение по темата на спора, дал съм обет в началото на 90- те години с политика да не се занимавам! Както и преди това за футбола- само за удоволствие!

Не знам защо се насажда за мен мнение,че съм някакъв страхливец!?
Аз два пъти съм имал работа с огън и съм излизъл с чест! Първият път, когато той се беше насочил към цистерни и ние с ръце се мъчехме да го спрем! Пратих войник за помощ в поделението! Най-бързо щях да отида аз, но не можех да оставя другите, сами да се борят с огъня!Там се намеси и нещо свише, не знам какво!
И вторият път Когато горях като факел Сам се изгасих Оцелях, защото не допуснах никаква грешка,нямам предвид правописна! Колежката ,която извика пожарна и линейка ,после ми каза- Виждала съм какво ли не в производството, но за пръв път виждам горящ човек, сам да се изгаси? Така беше, престилката ми беше напоена с бензин
Каза ми го, когато и благодарих!След месеци, когато се възстанових! Защото не знаех какво правя Скубех горящи кичури от косата И тя изкрещя- Не пипай косата!
Тогава се взех в ръце!
В такива случаи потърпевшият е виновен Но тук всички застанаха зад мен, от висшето ръководство-до портиера Заради самоообладанието ми
И си нямат представа тези,които публикуват без разрешение мои снимки от този период,какво светотатство вършат!
Страхливец за мен, поемал какви ли не отговорности, това е смешно!?
Но както казва Апостолов, приемам го като кудош!
Но все пак, няма ли нещо по - интересно за подобни кудоши!
цитирай
28. get - ЗАКОН за народната милиция - В сила от 01.03.1977 г. до 1991 год.
23.11.2020 21:17
blackpredator написа:
дай малко по-така,
че простата панагюрска ъъъъ, поцинкована да се запени
требе му зрелище на Рим


Глава четвърта:
ПРЕВАНТИВНИ АДМИНИСТРАТИВНИ МЕРКИ

Чл. 39. (Изм. - ДВ, бр. 63 от 1983 г.,) (1) За предотвратяване на умишлени престъпления от общ характер и на други противообществени прояви, ... органите на Националната полиция могат да прилагат следните превантивни административни мерки:
1. забрана за напускане на местоживеенето за срок до три месеца;
2. поставяне под административен надзор за срок до три месеца, който обхваща прилагането на една или повече от следните забрани: за напускане на жилището през определено време от денонощието, за посещаване на някои части от населеното място или на някои обществени заведения и задължение за явяване в определено време в най-близкото поделение на Националната полиция.

(2) Превантивни административни мерки се прилагат спрямо:
1. рецидивисти по смисъла на Наказателния кодекс, осъждани за умишлени престъпления против личността, против собствеността, подправка на документи или парични знаци, контрабанда и валутни престъпления, хулиганство, употреба на сила или заплашване или оказване на съпротива спрямо органи на властта, когато след осъждането им са извършили нови противообществени прояви;
2. лица, които извършват системно неморални прояви с користна цел;
3. лица, които извършват системно противообществени прояви, нарушаващи обществения ред.

Последните 2-ра и 3-та РАЗПОРЕДБИ СА НАЙ-ВЕЧЕ ИНТЕРЕСНИ ... Защото?

МОЖЕТЕ ЛИ МИ ДАДЕ ОПРЕДЕЛЕНИЕ - ЗА?
а//неморални прояви с користна цел
б// противообществени прояви, нарушаващи обществения ред.

Всички бяхте СВОБОДНИ ... докато не ПОПАДНЕХТЕ в ръцете НА ... съвеДСката власт :))) ?!
- ВСледствие на което ЗА ВАС ЗАПОЧВАХА ДА ВАЖАТ РАЗПОРЕДБИТЕ на чл.40-а от Закона за народната милиция :))) ?

ЗАКЛЮЧЕНИЕ - Аратлик-Радо, много празнодрънкащи и червени калинки "са те накацали" :))) ?!
цитирай
29. getmans1 - Напълно непонятен за мен коментар ...
23.11.2020 23:02
leonleonovpom2 написа:
Няма да взема отношение по темата на спора, дал съм обет в началото на 90- те години с политика да не се занимавам! Както и преди това за футбола- само за удоволствие!

Не знам защо се насажда за мен мнение,че съм някакъв страхливец!?
Аз два пъти съм имал работа с огън и съм излизъл с чест! Първият път, когато той се беше насочил към цистерни и ние с ръце се мъчехме да го спрем! Пратих войник за помощ в поделението! Най-бързо щях да отида аз, но не можех да оставя другите, сами да се борят с огъня!Там се намеси и нещо свише, не знам какво!
И вторият път Когато горях като факел Сам се изгасих Оцелях, защото не допуснах никаква грешка,нямам предвид правописна! Колежката ,която извика пожарна и линейка ,после ми каза- Виждала съм какво ли не в производството, но за пръв път виждам горящ човек, сам да се изгаси? Така беше, престилката ми беше напоена с бензин
Каза ми го, когато и благодарих!След месеци, когато се възстанових! Защото не знаех какво правя Скубех горящи кичури от косата И тя изкрещя- Не пипай косата!
Тогава се взех в ръце!
В такива случаи потърпевшият е виновен Но тук всички застанаха зад мен, от висшето ръководство-до портиера Заради самоообладанието ми
И си нямат представа тези,които публикуват без разрешение мои снимки от този период,какво светотатство вършат!
Страхливец за мен, поемал какви ли не отговорности, това е смешно!?
Но както казва Апостолов, приемам го като кудош!
Но все пак, няма ли нещо по - интересно за подобни кудоши!

цитирай
30. getmans1 - дай малко по-така, че простата п...
23.11.2020 23:12
get написа:
blackpredator написа:
дай малко по-така,
че простата панагюрска ъъъъ, поцинкована да се запени
требе му зрелище на Рим


ЗАКЛЮЧЕНИЕ - Аратлик-Радо, много празнодрънкащи и червени калинки "са те накацали" :))) ?!


... Де юре и де факто ... Празнодумците и интригантите лъснаха с голите си задници... влизат с единствената цел да се ... хахахах ... да се покажат
цитирай
31. get - До 30. getmans1 - Малко ми е трудно да го систематизирам "де юре" и "де факто" ... Но ще пробвам ?
23.11.2020 23:41
getmans1 написа:
get написа:
blackpredator написа:
дай малко по-така,
че простата панагюрска ъъъъ, поцинкована да се запени
требе му зрелище на Рим


ЗАКЛЮЧЕНИЕ - Аратлик-Радо, много празнодрънкащи и червени калинки "са те накацали" :))) ?!


... Де юре и де факто ... Празнодумците и интригантите лъснаха с голите си задници... влизат с единствената цел да се ... хахахах ... да се покажат


Член 40-а БЕ ЗА ВРАЖЕСКИЯТ КОНТИНГЕНТ БЪЛГАРИ.
По конституция, всеки имаше ПРАВА И СВОБОДИ - Ама?
Владееше ПРАВИЛОТО: Критика и САМОКРИТИКА?
Който не го спазваше ... имаше един афоризъм:
"Критикувай смело и си стягай торбата за село!" ... това най-вече за ПАРТИЙНИТЕ ЧЛЕНОВЕ ... които ПОРАДИ НАИВИНИТЕТ И/ИЛИ ИДЕАЛИЗЪМ БУКВАЛНО БЯХА ПОВЯРВАЛИ - в ПРАВИЛО ЕДНО - Критика и САМОКРИТИКА?

Имаше и други ... примерно, които бяха повярвали в ПРАВОТО ЗА СВОБОДНО СДРУЖЕНИЕ НА ТРУДЕЩИТЕ СЕ ... та не само не искаха ДА ВЛИЗАТ а и критикуваха КАЗИОННИЯТ ПРОФСЪЮЗ.

Това се отнасяше и за други ... Които отправяха критични бележки, ЗА НЕИЗГОДНОСТТА НА СТРАНАТА НИ ОТ БРАТСКАТА ДРУЖБА СЪС СССР.

Само ще ти дам елементарен пример с доцент Байчев от Икономическият у-т Варна.
Същият пред студенти си бе позволил критични бележки, за СОЦИАЛИЗМА КАТО ИКОНОМИКА И ПОЛИТИКА ... та и вицове разправял в този дух.
Не щеш ли - някоя черна душичка (може да не е била предаторска) взела, та го обадила на службите ... И същият го изпратиха да вади тухли от пещите ТРИ ГОДИНИ в Трудово-поправителното общежитие на с.Разделна.
Подобен е и случая с ДЕЙСТВИТЕЛНО ДОКАЗАНИЯТ ЗА МЕН ДИСИДЕНТ - юриста Янко Янков. А той понеже е много инат българин - отделно на няколко пъти му правиха мечка и хвърляха здрав бой. Той не бе в Разделна - а в "Долината на бавната смърт" известна и по населеното място като Девня.

Та едни такива ВОЛНОДУМЦИ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЛЕД ИЗЛИЗАНЕТО СИ ОТ ЗАТВОРА ... влизаха в списъците по прилагане на чл.40-а от ЗНМ.
Същият бе създаден за административна репресия от ДС срещу инакомислещите.

или беше като в съвеДСката песня:
Я другой такой страной не знаю - где так вольно диша человек.
цитирай
32. leonleonovpom2 - 29. getmans1 - Напълно непонятен за мен коментар ... 23.11 23:02
24.11.2020 01:03
Ами,прегледай коментар 19 към този си постинг и се надявам да ти стане понятен !
Но и отново да ти е непонятен, всьо равно Няма да пиша непонятни нещо Или ,както в песента-са мет етал!
цитирай
33. getmans1 - Ами, прегледай коментар 19 към този ...
24.11.2020 08:49
leonleonovpom2 написа:
Ами,прегледай коментар 19 към този си постинг и се надявам да ти стане понятен !
Но и отново да ти е непонятен, всьо равно Няма да пиша непонятни нещо Или ,както в песента-са мет етал!


... И все пак ми е непонятна твоята реакция ... Това писане на случки като доводи, просто не е ефективно най-малкото поради елементарната причина, че и наизуст да научим твоите подвизи и дела това нищо няма да промени...

Нищо няма да се промени и ако започна да трия всеки СПОМЕНАЛ, НЯКОГО ... И наче спряма интригите аз своята позиция съм изразявал, изразявам и днес в ком.13, и ще изразявам независимо кой и как го приема...
Твоя си проблем най-добре можеш да си го решиш сам ти ... и никаква обществена подкрепа не може да ти помогне още повече, че и ти я приемаш нееднозначно...
цитирай
34. leonleonovpom2 - "Той Ванката, че няма да по...
24.11.2020 21:57
"Той Ванката, че няма да посмее да припари, това едно на ръка"

Там е работата ,че нямам никакъв проблем и никакви подвизи едновременно с това, извършени! Какви подвизи са те? Длъжни бяхме да не допуснем цистерните да се запалят и взривят Във втория- не можех да дезертирам в този момент от живота!
Ако можеш правилно да анализираш, щеше да разбереш нещо съвсем елементарно Че написаното за мен, въпреки ,че Ванката никога не са ме наричали, но приемам ,че е за мен и описаното от мен в отговор ,никак, ама никак не се връзват едно с друго! Затова съм го написал второто, което ти не разбираш Никакъв мой подвиг няма тук Просто действах по правилата И ми се помогна!
Що се отнася до подкрепата моят девиз е помогни си сам, за да ти помогне и господ/ Ако реши/
Не преследвам за обида до дупка никой Особено пък, като разбере ,че е сгрешил в оценката и се извини!
Що се отнася пък до до подвиг ,имам настина такъв-В школата ,когато покрих теста на Купър с постижение, но бягах с трън в крака Искаха да ме освободят от изпита Веднага след бягането трънът изкочи, заедно с гнойта Накараха ме да го покажа на комисията Те онемяха Един каза- Това е подвиг!
Нямало съм да посмея, демек страхливец съм?
Но бягах с едносантиметров копиевиден трън в стъпалото, с чепиците и не ме беше страх!
цитирай
35. getmans1 - . . . Там е работата, че нямам никакъв ...
25.11.2020 08:08
leonleonovpom2 написа:
...
Там е работата ,че нямам никакъв проблем и никакви подвизи едновременно с това, извършени! Какви подвизи са те? Длъжни бяхме да не допуснем цистерните да се запалят и взривят Във втория- не можех да дезертирам в този момент от живота!
Ако можеш правилно да анализираш, щеше да разбереш нещо съвсем елементарно Че написаното за мен, въпреки ,че Ванката никога не са ме наричали, но приемам ,че е за мен и описаното от мен в отговор ,никак, ама никак не се връзват едно с друго! Затова съм го написал второто, което ти не разбираш Никакъв мой подвиг няма тук Просто действах по правилата И ми се помогна!
Що се отнася до подкрепата моят девиз е помогни си сам, за да ти помогне и господ/ Ако реши/
Не преследвам за обида до дупка никой Особено пък, като разбере ,че е сгрешил в оценката и се извини!
Що се отнася пък до до подвиг ,имам настина такъв-В школата ,когато покрих теста на Купър с постижение, но бягах с трън в крака Искаха да ме освободят от изпита Веднага след бягането трънът изкочи, заедно с гнойта Накараха ме да го покажа на комисията Те онемяха Един каза- Това е подвиг!
Нямало съм да посмея, демек страхливец съм?
Но бягах с едносантиметров копиевиден трън в стъпалото, с чепиците и не ме беше страх!


...АМИ ЕТО НА, какъв тест КУПЪР в БНА 1972-74 г. бе, ... ИЗПИТА ТОГАВА СИ БЕШЕ ПРОСТО - 3000 М.
Виж се само бе, leonleonovpom2 - виж се какви ги пишеш и как това като стане практика някои заядливци започват да те излагат т.е. не те да те излагат а да ти посочват излагацията ... КОЛКОТО ДО ИЗВИНЕНИЯТА ТИ ... Не си вземай тоя грях да го твърдиш ... още повече на мен.
цитирай
36. mediatore - Евтина пропаганда......
28.11.2020 13:24
.....по махленски образец !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6069728
Постинги: 2741
Коментари: 26484
Гласове: 9632
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031