Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2021 08:53 - Противоречия на "зрението" ("развръзка" на предходните ми два постинга)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 481 Коментари: 18 Гласове:
20

Последна промяна: 28.09.2021 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
 https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/11/07/haide-s-men-na-rabota-m.1681346
image
image

image
image

image

image





Гласувай:
20



1. starforlife - ~
28.09.2021 08:55
цитирай
2. marana69 - ...отколеее..стана..баналнооо..с тоз другар 1951..
28.09.2021 09:28


я кажи, сега, кога да..дойдем...на гости..
с нощувка )
аз, пия, 1/ 2 бира, споко...ноо, от НАЙ скъпата))
заради "Нивото" ми...
цитирай
3. starforlife - ~ 2. marana69
28.09.2021 09:52
На базата на заслужаващия изтриване твой коментар...
Не за друго, а понеже почти изобщо не е свързан с темата...
А тя ни най-малко НЕ Е Другар51-ви, А ЛЪЖАТА, ЛИЦЕМЕРИЕТО, НЕПОЧТЕНОТО НИЩОГОВОРЕНЕ и прочее.
Към теб имам само два въпроса:
- Въпрос първи:
Мислиш ли, че твоето балалайкане (понеже то е точно това на базата, че в 99,99,99% от случаите - тоест, с изключение когато МараОтПескара не присъстваШЕ в блога и не си говорела точно за нея, а не за 10-ките РАЗЛИЧНИ от нея нерсонАЖИ тук)... И това БОЛЕСТНО балалайкате го разнасяш из целия блог... Та мислиш ли, че то не е станало не "отколеее баналнооо", а досадно и идиотско?

- Въпрос втори:
Ти наистина ли мислиш, че си събеседник, с който на човек да му се ще да се срещне, та си седнала да се самопоканваш на гости да ми идваш?



А сега да поправя някои правописни грешки, защото, Ю, без ни най-малко извинение, и по това си толкова зле и купищата свои и то поради незнание не виждаш... Но след този правдив мой коментар... Който обаче ще инспирира в теб не замисляне, а избухване на... да не назовавам какви "качества"...
Ще седнеш за правописните ми грешки на базата на това, че го писах това отгоре и без кирилица съм чукал доста пъти съседна буква...
Та ще седнеш да...
Абе защо ли си губя времето да ти "обяснявам"?
цитирай
4. starforlife - Да не пропопусна да кажа. При все, че не е съществено за темата, която вече казах, че НЕ Е Другар51-ви, а ЛЪЖАТА, ЛИЦЕМЕРИЕТО, НЕПОЧТЕНОТО НИЩОГОВОРЕНЕ и т.н.
28.09.2021 09:57
Нормално видимият и четимият скрийншот от постинга, е повече от половината, горната част, на онези 3 отгоре, на които изобщо нищо не може да се разбере от вижданото, освен, ако не сте комуняга и то без чест и достойнство.
цитирай
5. milady - ..джоре, ко се запени..КОЕ, е лошото, което казах))
28.09.2021 10:04


ами, познаваме се, питам те, наблизо..живеем...
а,ти си тръгнал..с ПУКницата, да ме плашиш, ли ))
цитирай
6. starforlife - ~ 5. milady
28.09.2021 10:47
Че защо пък да съм се запенил? - Говоря ти напълно нормално и спокойно, без капчица злост, злоба или нещо от сорта.
Просто ти казвам каквото мисля.

Това за "ПУКницата" дори не мисля да го отразявам - толкова е идиотско.
цитирай
7. milady - оо колко мило!! Белият Шум е много полезен..)
28.09.2021 11:01

разсейва, успокояваа..тонизира )
Снаха ми, го пуска, на бебетата...
...какво ли няма в Живота,Човек, цял Живот, се Учи!!

благодаря за Симпатията, ПУКи, пак ела..ама, в моите Потайности..плсс...
цитирай
8. getmans1 - И аз не по темата; ХОРА, ВСЕКИ ...
28.09.2021 11:12
И аз не по темата;

ХОРА, ВСЕКИ ЛУД С НОМЕРА СИ ... АЗ С МОЯ СЪМ ГОРД, ЧЕ моят номер НАЙ-ПРОСТ направо Делиормански ... Бил съм ГЕРОЙ на много постинги и доста дълго бях ХРИСТИЯНИН ... разбирате ли ме ... Но ХРИСТИЯНСТВО не видях ... дори когато по християнски заради други, другата буза подлагах ... Живота несправедлив е, сега пак по двете бузи ме налагат и едните, и другите... Който разбрал, разбрал... ВСЕКИ СИ Е ЗАСЛУЖИЛ БИТКИТЕ.
цитирай
9. starforlife - ~ 9. getmans1
28.09.2021 11:15
Че защо да не е по темата, Радо?
Баш по темата си е.

Темата е именно за това, че докато аз очеизвадно показвам всичко онова (лъжи, лицемерие, кривене на обстоятелствата дори когато са разяснени изчерпателно и прочее), което няма как да ме накара да уважавам моя герой... Лирически герой, защото аз НИКОГА не визирам конкретно Венци, а чрез него показвам "качествата" на всички пишман-комунисти и пишман-социалисти.
Защото социализмът и социалистите сами по себе си не са нещо лошо, напротив!
Лошото е какви бяха тези по времето на социалистическите държави, градящи "социализъм" и на базата на съветски модели и "опит" и реално създаващи РОБОВЛАДЕЛСКИ такъв.
Социализъм можеше да постигне Чехословакия например. Ако така "социалният" социализъм тогава не прати танковете и не удави Пражката пролет в реки от кръв.
Социална кръв!
И аз, ако водя "битки" с Венци, не ги водя с него, защото той е и много литав противник.
Водя ги с всички онези, които нямат силата да признаят тези абсолютни грешки понеже са слаби като Характер и някогашното им харесваше заради привидната сигурност, а сега им липсва Смелост да се борят за това.
Слабохарактерните, които предпочитат някой друг да им даде тази ПРИВИДНА сигурност и да им казва кое и как, а не сами да изстрадат дори тези свои Свободи.
Не е сигурност (и кадърност - и кадърност ; както и успехи - както и успехи) това да си създал УЖ условия в "социално" общество на липсата на безработица (примерно) - най-страхуващото нещо въпросния тип слабохарактерни хора - НА БАЗАТА НА ЗАЕМИ И ТО ТОЧНО ОТ ОНЕЗИ, ЗАПАДНИТЕ ВРАГОВЕ или не.
Защото, съгласете се, че ВСЕКИ ОТ НАС МОЖЕ да получи добър живот (всеобщо - социум), ако вземе кредит и го направи живота си добър на базата на това.
Но това ще е ЕВЕНТУАЛНО ДО ВРЕМЕ!
Защото кредитът трябва да се обслужва и връща и когато не си го вложил умно, за да създадеш условия за УСТОЙЧИВОСТ на този свой добър живот... На този свой стандарт...
Се получа точно това, което се получи с бившите соц:
Те не се разпаднаха на пух и прах заради разработки на ЦРУ, заради онзи с белега на челото и прочее.
Те просто ФАЛИРАХА!
Заради некадърността на КОМУНЯГИТЕ (нямащи нищо общо с онези чисти комунисти, които наистина са имали Идеали).
На комуняги именно като героят ми:

- Необразовани (но имащи дипломи!),
- Некадърни (и затова провалили строя си),
- Лицемери (и затова продължаващи да не си признават вините),
- Лъжци (и затова похватите им продължават да са същите, основно лъжи и опити да се въведе отсрещния в заблуждение),
- Хора без чест и достойнство (на които очеизвадно им показваш постоянно изброените напред "качества", но те нито веднъж не казаха "Извинявай!", а просто продължават ли продължават).
Еее, как тогава да не е нелицеприятно, но вярно това, че когато си отидат летално - тогава светът ще се отърве от тях и специално бившите соц ще тръгнат по-добре по път на устойчиво развитие, като все още се управляват именно от въпросните?
цитирай
10. milady - ...а не ставай кат леля Босса )) кАмунизма, та кОмунизЪма..жорко
28.09.2021 11:36

търсиш пак, Кой да те..заЧеше...
по дебелият гъ ..Гръб, ли..
еей сега, ще те"яхне" другият Дърдорко..от Зона 51 ..ха ха ха..

нема проблем, пак, ме изтрий..
Аз съм в Акаша, от многоо, от Отдавна, кака...)
цитирай
11. starforlife - ~ 11. milady
28.09.2021 11:39
Че защо да те трия? - Нека всички ти видят акъла.
Не, че не го знаят де.

И, Юл, никъде не говоря за комунисти и комунизъм!
Отново не си разбрала.
А го казах повече от прямо, че: Всеки комунист, за мен е достоен за Уважение, защото има Идеали.
Но комунистите (поне специално в бившите соц, на "изток") са измрели много преди да дойдат на власт КОМУНЯГИТЕ.
Прави разлика.
Разлика м/у комунист - човек с идеали, вярващ и борещ се за нещо ПО ПРИНЦИП добро, при все и УТОПИЧНО и реално НЕВЪЗМОЖНО за постигане!
И комунЯГА - човек, изродил социалистическите и комунистически Идеи (първите съществуващи и на Запад, да, и осъществявани в... колаборация с капитализма като не казвам най-добрия строй, но отсъстваща поне към момента по-добра негова алтернатива) до болестни идеи на завършени идиоти и хора-човекомразци.


'Айде аз изчезвам, а ти НЕ ОСИРАЙ ПОВЕЧЕ ПОД ПОСТИНГА, МОЛЯ!
цитирай
12. notfun - ..жоро, та по този твой комент - 10../ пълна каша, апропо.
28.09.2021 11:53
Аз ,пиша, / и чета и чета../ откак, се помня..
може би бях, на 10год..когато, заФанах
с Библията, Книгата ,на Книгите!

сигурна съм, че НЕ си чел нищо, от това!!
а Е Важноо...

ще те дебатирам, по нататък..Аз,никога, не клинчя..
Днес, бил, Денят на Истината!
Честито на всички..пишещи..
цитирай
13. elinka4 - Жоре, пропуснал си да напишеш, че виждаш и снимка на шофьора!! :):):):):)
28.09.2021 13:00
А това е важно, защото ако е някоя мацка, може да прецениш дали ти харесва и да поръчаш евентуално нейното такси следващия път!! :):):):):):)
:):):):)
Разсмя ме, Жоре! Благодаря!
цитирай
14. elinka4 - "Шоуто трябва да продължи" :):):):)
28.09.2021 13:02
Особено когато клипът е така каращ те да настръхнеш при........ разкриването :):):):) на мацката! Не от визията или пеенето 'и, а по примера на заглавието, от "развръзката"! :):):):)
цитирай
15. marana69 - ..това, не е Шоу, а тривиална, хронична.. селФ Краста @@@))
28.09.2021 13:26


виждам, че и Мара Пукова 199, си "документирала"..
"важните Реплики", към..твоите...майтап ШоуТа, Ж

а, ДИОптър, се пише така...
все пак, ти си само..един..ПрограмиС..)

аре, не съ цупи, 5 часа..
бат..Венцооо, прЪха, прЪхаа...с Огнени..ноздри )
и сбира...талашитЯ ))
цитирай
16. notfun - споко, копирах ти УМНИЯТ пост, срам ме е, да пиша, повече, тук..
28.09.2021 13:42

13:32 - Гледни точки

Автор: blag0rodka Категория: Други
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Не съм от хората, които се бъркат в блоговите интриги. Наблюдавам отстрани и чета. Чета много и всичко знам. И щом на мен ми прекипя, представям си какво е на останалите блогъри.
Да си присвоиш чужд живот, пък бил той и на собствения ти син, е меко казано психарско
цитирай
17. starforlife - Ето ме бре! Не съм излизал никъде - "лъжех" ви - ха ха ха - одеве. Стоях пред монитора и се взирах в него без да мигна - ново ха ха ха.
28.09.2021 14:03
Сега първо към 14. и 15. elinka4
Естествено бреее!
Но ти забрави какво съм те учил, а именно: Че на мадамите не се казва "мацета", а "орехчета".
Вярвам, че помниш защо.
Ха ха ха ха
цитирай
18. starforlife - А сега спрямо 13. notfun ; 16. marana69 И НАЙ-ВЕЧЕ 17. notfun
28.09.2021 14:07
Като всеобща реплика: Абре, Юл, нали те помолих да не осираш бре?
Сега маалко поотделно:

~ 13. notfun
Каша-некаша - мой си е.
Всяка една дума в него.
Не е нужно да ти харесва или да си съгласна, но спести ми, МОЛЯ ТЕ, "ще те дебатирам".
Направи го при тебе си.
Или Благород(ка).
МОЛЯ ТЕ! - Ха ха ха ха

~ 16. marana69
Виж сега, Юл...
Няма безгрешни хора!
Няма просто.
В случая аз най-лесно бих могъл да те изтрия и поправя...
Или да кажа, че е нарочна грешката, за да те закача на кукичката си...
Но това би било в разрез с това, което НЕ ХАРЕСВАМ и НЕ Е ТАКА: Грешката ми е реална, НО не от незнание, а от... несериозността на писането тук например.
"ВАЖНОТО" В СЛУЧАЯ Е, ЧЕ НЕ Е ОТ НЕГРАМОТНОСТ И АЗ ЩЕ ТИ ГО ПОДКРЕПЯ С ТОВА, че отлично зная кога се пише "ьо" и кога "йо". Свързано е с това каква е последващата буква - гласна или съгласна - а ако ти не го знаеш правилото и просто разчиташ на речник, то толкова по-зле за теб и сама за себе си си прави изводите.
НАЛИ СИ ДАВАШ СМЕТКА, ЧЕ СЕ ЕБАВАМ СЪС СЕБЕ СИ С ТОВА "ЙО" И ОБЯСНЕНИЕТО?
Просто давам тесто за месене, защо ИМЕННО ПОРАДИ ТАКИВА ПРИЧИНИ НеКОИ ТУК НЕ СЕ НАВИВАТ НА РЕАЛНИ СРЕЩИ, ДОРИ КОГАТО САМИ СА ГИ ПОИСКАЛИ.
Защото тогава точно хей такива неща биха си проличали неоспоримо.
Тогава, когато сме фейс ту фейс (в Амстердам вече) и няма мърдане, няма Гугъл, няма реплика в процеса на разговора след час, няма "ама-ама" и прочее. Има РЕАЛНОСТ.
Тогава може да се види (какво е то Семейство и има ли то почва във фантазиите ми - ха ха ха - и колко Децата ми се срамуват от мен) всяко едно нещо, което в противен случай е субективно и МОЖЕ ДА СЕ МОДЕЛИРА.
Дали аз съм Програмист или не... Къде живея или не... С кого живея или не... Къде работя или не...
При такива случаи - среща фейс ту фейс - няма как да се измисли и аз никога не съм бягал от такава среща - други са ТЕТЕВЕНСКИТЕ ГЕРОИ - ха ха ха.
Защото минаваме през вкъщи, вземаме сина ми, отиваме в работата ми и там (да речем) показвам кодене на пЪк2 и той на мен.
Тогава виждаме кой го може и кой не.
Отговорих ти задочно и на следващото, но ще кажа 2-3 "думи" и сега по него, а както обещах там - на 30-ти ноември 2022-ра (Хайде попитай ме защо не тази година де?) ще отговоря подобаващо.

~ 17. notfun
Е благодаря ти. Ха ха ха ха
Смехът е понеже ни най-малко не ме интересува поднесеното от теб, но все пак ти благодаря за две неща:
- Първо: Понеже не съм толкова тъп (ха ха ха) и разбирам, че заглавието на този коментар не е адресирано до мен, а до БлагороД(ка), но отново ти правя "забележката" да се научиш да не спамиш (коментарите ти бяха излишни и не са нормални), а и да пишеш коментарите си по-"професионално", за да са по-разбираеми и за по-посредствените Читатели.
- Второ: Благодаря все пак за това, че ме информира за този постинг - иначе не бих разбрал, че го има. Което ни най-малко нямаше да ме е еня де. Както и за наличието му не ме е еня.
И, неее, не - не ти благодаря понеже ще седна СЕГА да го оборвам спрямо неистините, които са изнесени там, не. Казах вече, че не ме е еня.
Нито за това, че ще седна до го заверявам нотариално - ха ха ха - ебавам се с БлагороД(ка).
Просто ти благодаря, че все пак научих за него, понеже така основно се посмях на глупостта и посредствеността (а и радостите - а и радостите) на нЕкои и все пак ще мога да покажа колко е НЕВЕРЕН този постинг, но когато аз казах - след година и два месеца, достатъчно време, за да се "поебавам" със себе си, а и да покажа къде са комплексите.
Сега по постинга само ще кажа, че:
~ Едно заглавие (на постинг) не винаги не само не поднася и изчерпва Истината, а и не я валидира. В случая и двете неща са истина: нито е поднесена и изчерпана Истината, още по-малко е валидирана.
~ Едно съдържание (дори и снимка или видеоклип да е) не винаги не само не поднася и изчерпва Истината, а и не я валидира. В случая и двете неща са истина: нито е поднесена и изчерпана Истината, още по-малко е валидирана.
Засега толкоз.
Но все пак един преманентен маркер:
https://blag0rodka.blog.bg/drugi/2021/09/28/gledni-tochki.1781486
- П: РДД, ПГ
- М: П, СтК
- Л: СБ, БД, Н, ПБД, НВ
- Н: СС
- Д: НВ, МБГ, ББИ, СБАГ, ББМ
- П: РсБ, СРД
Непонятно?
Е не и за мен.
А един перманетнен маркер е такъв за мен и за останалите ще стане очеизвадно ясен когато... му дойде Времето.
Ха ха ха ха-йде докукане и не спами повече, моля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590943
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031